Ångerrätt – fysiska varor
Vimedvovve.se tillämpar ångerrätt på 14 dagar efter det att varorna är mottagna. Ni har rätt att kontrollera varan men för att retur skall godkännas måste förpackningen vara oöppnad och i nyskick. Vimedvovve.se återbetalar vad ni har betalat. Ni som kund står för returfrakten tillbaka till oss. För att returen ska gälla måste Ni som kund göra en anmälan om retur för att få ett returnummer. Detta gör Ni först via mail till oss på info@vimedvovve.se. Vi löser inte ut ert returpaket om Ni skickar mot postförskott.
Ångerrätt – medlemsskap
Du har 14 dagars ångerrätt från det datum du har du har registrerat dig. Om inte vår plattform motsvarar dina förväntningar har du rätt att avsluta ditt abonnemang via info@vimedvovve.se och endast betala för de dagar du har varit medlem och få resterande belopp tillbaka.
Blankett att fylla i vid tillämpande av ångerrätt
Uppsägning av medlemsskap
Du kan när som helst säga upp ditt medlemsskap. Det gör du via mailadress info@vimedvovve.se.
Efter din bindningstid är slut förnyas då inte medlemsskapet. Du kan när som helst radera din profil via ditt eget medlemskonto.
vimedvovve.se har rätten att omgående säga upp ett medlemsskap om inte gällande villkor för kontot har efterföljts.
Paket som inte hämtas ut
Om er brevlåda är för liten eller om paketet skickas med Postnord/Schenker får Ni en avi från ert serviceställe.
Vimedvovve ansvarar INTE för paket som inte hämtats ut.
Om ert paket inte hämtats ut inom 10 dagar skickas det tillbaka till oss. Vill Ni att vi gör ett nytt försök att skicka ut paketet tillkommer en avgift på 30:-.
Reklamationer
Vid reklamation av produkt mailar Ni oss orsak till varför Ni inte är nöjd med produkten eller varför den inte motsvarade det Ni förväntade er och eventuell extra kommentar. Vi kommer att behandla er reklamation och om den godkänns får Ni ett returnummer att märka ert returemballage med.
Transportskador
Skulle Ni upptäcka en skada på försändelsen, gör en anmälan på detta omedelbart till PostNord/Schenker eller aktuell leverantör. Hämta aldrig ut skadat gods utan att göra en skadeanmälan direkt på plats. Ni skall få en blankett på plats som Ni fyller i direkt. Kontakta oss för vidare information. Enbart skadad förpackning godkänns inte som reklamation.
Åldersgräns
För att få köpa genom postorder är åldersgränsen 18 år. Är du under 18 år behöver du ha målsmans tillstånd att få genomföra köp.
Prisjusteringar
Det priset Ni på varan som står i Webbshoppen är det som gäller vid köpet. Skulle priset ändras åt något håll så är det fortfarande det priset som registrerades vid tidpunken för köpet som debiteras.
Ska ni köpa ett medlemsskap så läs noggrant vår våra användarvillkor och integritetspolicy här